Login
Main menu

antet

Program Operațional Sectorial "Creșterea Competitivității Economice"
"Investiții pentru viitorul dumneavoastră"

Încorporarea fluxurilor de lucru într-un proces la fel de structurat are beneficii enorme. Orice echipă de la mic la mare, cu mii de utilizatori pot planifica cu usurinta să producă si să livreze publicatii sofisticate pentru orice tip de canale mass-media.

Toate fluxurile externe si interne sunt preluate, integrate si sincronizate pentru a se corela fără probleme.

Toate task-urile sunt efectuate exact la momentul potrivit. Continutul este adaptat pentru a se potrivi si livrat exact la momentul si locul potrivit.

Procesul de publicare, de obicei, începe cu faza de planificare planificare si de cercetare. În acest scop, editorii si managerii de redactie folosesc materialele arhivate.

Aplicatia va putea dispune de o arhiva impresionantă, acumulată în timp, arhivă ce poate contine teme, imagini de colectare adecvate, clipuri video, texte, grafice si link-uri pentru cercetare de fond.
Planificarea integrată, detaliată permite accesul la întreg continutul. În cel mult o oră aplicatia oferă o imagine de ansamblu cuprinzătoare a întregului proiect si toti cei ce sunt implicati în procesarea respectivei editii pot avea acces la materiale.

Aplicatia va permite fiecărui membru al echipei să utilizeze instrumente familiare. Utilizatorii se pot baza pe întregul set de instrumente pentru a creea machete, articole, de a scrie texte, instrumente de tip OFFICE similare programelor Word si Excel. Fluxul informational asigură aprobarea fiecărui material în etape corespunzătoare. Sistemul va face totul atât de usor - chiar si pentru utilizatorii fără experientă.
Fiabilitatea este reprezentată de faptul că pentru fiecare membru al echipei dar si pentru fiecare tip de articol se pot configura individual o multitudine de facilităti. Multe task-uri manuale de rutină pot fi automatizate în cadrul sistemului pentru a efectuate în mod autonom. Acelasi lucru este valabil pentru continuturile care sunt în mod automat expediate către terti , recuperat dupa o prelucrare de la distantă, si dirijate usor înapoi în fluxul de lucru de masă.

Aplicatia va permite probe care urmează să fie generate pentru testare, prezentarea de management, sau de productie finală în două moduri - manual în orice moment si pe deplin automat la un punct predeterminat din procesul de publicare.
Toti pasii necesari pentru a crea un material de tip PDF printabil, generarea, editarea si furnizerea un fisier complex pentru celelalte canale si exportul fisierelor către arhivă, Web, etc, poate fi complet automatizat.
Crearea si editarea continutului direct în aplicatie va putea încărca tot continutul pe Web, îl va putea actualiza sau sterge- mai târziu, pe site-ul cu care este interconectat.

Administarea fluxului informational în cadrul aplicatiei se realizează usor si intuitiv.
Instrumentele puse la dispozitie de sistem informează asupra stării fiecărui material pe editori, managerii de proiect si seful de productie.
Diferitele moduri de vizualizare vor permite o monitorizare mai usoară pentru ca cei implicasi în procesul editorial pentru a orienta si să verifica detaliile, formatele, variantele de aspect si design.
Accesul pentru editare va putea fi mai mai simplu si mai rapid.
Dacă utilizatorul are permisiunile necesare, va avea la dispozitie materialele, iar acestea se vor deschide deschide imediat si vor putea fi editate în aplicatiile corespunzătoare.
Echipe vor putea comunica fară nici un efort în modul de un live chat.
Comentariile postate vor ajunge ajunge la locul potrivit, către toti utilizatorii vizati, în cadrul aolicatiei.

O lista structurată va arata ce sarcini individuale sunt repartizate fiecărui membru al echipei, la ce task lucrează în prezent, care documentul care este editat, sarcinile pe care le-a finalizat, etc.
Se vor putea vizualiza sau deschide versiunile vechi de articole, imagini, anunturi si machete, sau orice fel de informatii meta date.
Se va putea alege între modurile de interogare diferite si se vor putea salva interogările proprii si setările panoului.

Planul de cercetare si temele pentru proiectele viitoare vor găsi în aplicatie locul perfect pentru a compila si captura toate informatiile, imaginile si URL-uri necesare pentru un material viitor si de a începe generarea ciornelor. Aplicatia va permit să întregii echipe, pe baza drepturilor alocate să acceseze materialele 24/7.
Fiecare material va putea fi publicat direct în fluxul editorial, fiind supus conform regulilor spre aprobare.
Toate informatiile de fond colationate si fiecare element care nu este publicat rămâne în arhivă.

În cadrul aplicatiei mai multi utilizatori pot lucra simultan pe orice tip de obiect - chiar si pe acelasi obiect. De exemplu, va există posibilitatea să se editeze datele unui obiect în timp ce un coleg modifică textul sau modifică aspectul. Se va putea lucra chiar si pe fiecare casetă de text individ într-un articol, de exemplu, editorul creează titlul si textul si corpul în timp ce editorul foto va putea face modificări de legende si imaginile.

Note digitale aplicate machetelor si articolelor vor servi pentru a permite accesul, postarea unor comentarii si de a sugera corectiile într-o interfată de chat în timp real. Revizuirile vor fi documentate, si vor putea fi urmărite si modificate intr-un număr nelimitat de versiuni.

Aplicatia va putea fi folosta pentru a gestiona documente similare Microsoft Office (Word, Excel) si va genera notificări automate atunci când fisierele au suferit modificări de continut si va creea automat legende cu modificările survenite.

Pentru informații detaliate despre celelalte programe operaționale cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

FacebookG+Twitter